קושימומחה
מוכן ב75 שעות
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

סטייק, עגבניות, קבב במיה

סטייק, עגבניות, קבב במיה
סטייק, עגבניות, קבב במיה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 561 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 40 גרם שומן. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 75 שעות. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך שאלוט, סוכר, טיפים סטייק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. עם כפית ציון של 81% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: קבב שרימפס ובמיה, בשר בקר, במיה, קבב תפוחי אדמה, ו קבב סטייק.

הוראות

1
להקציף יחד שאלוט, חומץ, חרדל,סוכר, מלח כפית 1, ופלפל 3/4 כפית.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף 1/2 כוס שמן בזרם איטי, לטאטא עד emulsified.
מרכיבים שתצטרך
3
לזרוק סטייק עם 1/2 כפית מלח, ואז להשרות בשקית אטומה עם 6 כפות ויניגרט, מקורר, הופך שקית מדי פעם, לפחות 2 שעות. צמרמורת הנותרים ויניגרט.
מרכיבים שתצטרך
1
הכן גריל לבישול ישיר-חום מעל פחם בינוני-חם (חום בינוני-גבוה לגז).
2
בינתיים, לזרוק עגבניות במיה עם הנותרים 3 כפות שמן 1/4 כפית מלח. חוט עגבניות על שיפודים 3 או 4. חוט אשכול לרוחב על זוגות של שיפודים מקבילים, משאיר רווחים קטנים בין חתיכות. שים על מגש.
מרכיבים שתצטרך
3
סטייק חוט על שיפודים שנותרו, משאיר רווחים קטנים בין חתיכות (המרינדה להשליך). שים על מגש אחר.
מרכיבים שתצטרך
4
מתלה גריל שמן, ולאחר מכן שיפודי סטייק גריל, מכוסה רק אם באמצעות גריל גז, מפנה פעם אחת, על 5 דקות בסך הכל עבור בינוני נדיר (כ 8 דקות אם באמצעות טיפים סטייק).
מרכיבים שתצטרך
5
העברה למגש.
6
טפטוף עם כמה ויניגרט הנותרים בעוד חם ולתת לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
עגבניות גריל ושיפוד במיה, מכוסה רק אם באמצעות גריל גז, מפנה מדי פעם, עד עגבניות רק מתחילים לנבול במיה הוא מכרז, 8 עד 10 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
8
מעבירים למגש עם סטייק ומגישים עם כל ויניגרט שמורות שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
1
* סטייק יכול להיות מושרה עד 24 שעות.* שיפודי סטייק וירקות יכול להיות בגריל חם משומן גדול (2 מבער) מחבת גריל מרופד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שני ויינס עמק קולומביה מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 7 דולר.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.