קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

סטייק עין-צלעות במרינדה דמוית גרמולטה

סטייק עין-צלעות במרינדה דמוית גרמולטה
סטייק עין-צלעות במרינדה דמוית גרמולטה נטול גלוטן, וקמאיות ומספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 12 גרם חלבון 71 גרם של שומן, וסך הכל 1011 קלוריות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום ולנטין. זה עובד הכי טוב כמו מרינדה, והוא נעשה בערך 2 שעות ו-25 דקות. אם יש לך שמן זית, קאיין, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכונים דומים: סטייק ומרינדה בשר אייל-ליהנות סטייק סטקייה בבית, סטייק צלע עם זיגוג תמרינד וגרמולטה כתומה, ו סטייק עם אגוזי לוז גרמולטן וכרובית.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים וממרחים חצי מעל הסטייקים. שים ניילון נצמד על סטייקים ולהפוך למעייל בצד השני עם גרימולטה הנותרים. לעטוף ולתת לשבת במשך 30 דקות עד 1 שעה. (גם ניתן לעשות זאת באמצעות שקית פלסטיק resealable.) Flip stakes once while marinating.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
סטייק.סטייק.
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
2
גריל חום לחום בינוני גבוה. סטייקים גריל במשך 4 עד 5 דקות בכל צד עבור בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
הסר מגש הגשה ולתת לנוח לפחות 10 דקות.
1
גריל פלפלים poblano עד שהם חרוך ורך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל Poblanoפלפל Poblano
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
הסר ללוח חיתוך וקוצצים.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
3
הוסף אותם לבלנדר יחד עם החומרים הנותרים להתמזג עד חלקה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
העברה לקערה הגשה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מניחים פרוסות אבטיח על הגריל עד שהם מקבלים סימני חריכה נחמדים.
מרכיבים שתצטרך
אבטיחאבטיח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
הסר ללוח חיתוך וקוצצים.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
3
מניחים את האבטיח לתוך קערה גדולה ומוסיפים את הפטל, קוקוס ופטה מתפורר. בקערה אחרת להקציף את הבצל, חומץ, שמן זית, מלח וניל, קאיין לשלב.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
אבטיחאבטיח
שמן זיתשמן זית
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קוקוסקוקוס
ונילוניל
חומץחומץ
בצלבצל
גבינת פטהגבינת פטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
יוצקים את תערובת האבטיח, מוסיפים מנטה, וזורקים.
מרכיבים שתצטרך
אבטיחאבטיח
מנטהמנטה
1
בסיר בינוני על אש נמוכה, מוסיפים את התאנים, חומץ בלסמי ופתיתי צ ' ילי. מבשלים עד זה מפחית על ידי 1/3, ואז מסננים את החומץ לתוך קערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חומץחומץ
תאניםתאנים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מוסיפים את הבצלים ואת טפטוף עם שמן זית. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ולתת לרבד במשך 30 דקות עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
3
מניחים על הגריל במשך כמה דקות כדי char כל צד.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מגישים צלעות עם רוטב שמנת, סלט ובצל מזוגג.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שמנתרוטב שמנת
סטייק צלעותסטייק צלעות
בצלבצל

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1צביטהקמצוץ קאייןקמצוץ קאיין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס טרי קצוץקוקוס טרי קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטה, התפורר.פטה, התפורר.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאנים משימה מיובשות, חצויתאנים משימה מיובשות, חצוי8ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1ליים, מקונן ומיץליים, מקונן ומיץ2לימונים, מיצים ומיציםלימונים, מיצים ומיצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע קצוציםעלי נענע קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוצים (כ 1/2 חבורה)עלי פטרוזיליה קצוצים (כ 1/2 חבורה)2largespoblanospoblanos1קרטון פטלקרטון פטל1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילי אדומיםפתיתי צ'ילי אדומים1בצל אדום, פרוס עבהבצל אדום, פרוס עבה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2אינצ ' יםסטייק עין-צלע עבהסטייק עין-צלע עבה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ונילמלח וניל4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק קצוץבצל מתוק קצוץ2קילוגרםאבטיח, קלופים, פרוסים וזרעים הוסרואבטיח, קלופים, פרוסים וזרעים הוסרו

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של הר לה ג ' וטה האוול עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.