קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות54
מגזין

סטייק פילה בקר ברביקיו קל

סטייק פילה בקר ברביקיו קל
סטייק פילה בקר ברביקיו קל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 404 קלוריות, 51 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. מתכון זה משמש 2. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-19 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה מושלם עבור יום ולנטין. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. ראש לחנות ולקחת סטייקים בשר בקר, שום, מרכך בשר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 95%. ציון זה מצוין. נסו סטייק פילה בקר ברביקיו קל, בשר חזיר עם רוטב ברביקיו גויאבה, ו פילה בקר עם רוטב בלסמי חמוציות קל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
לשפשף בשר עם שמן זית ושום כתוש.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בשרבשר
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
2
מפזרים מרכך. מכסים ומכניסים למקרר למשך 30 דקות.
3
מחממים גריל לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מברשת באח עם שמן, ומניחים סטייקים על הגריל. מבשלים 5 עד 7 דקות לכל צד, או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
פס פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר
פס פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר
ניחוחות של דובדבן שחור, רצפת יער, לבנדר, פטל, קרקר גרהם, עלה כותרת של ורדים ווניל. טעמים של דובדבן בינג, דומדמניות אדומות, חמוציות, אדמה, קקאו, מינרלים.