קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

סטייק פלנק עם רוטב ברביקיו בלסמי

סטייק פלנק עם רוטב ברביקיו בלסמי
סטייק פלנק עם רוטב ברביקיו בלסמי עשוי להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 1161 קלוריות, 64 גרם חלבון ו 51 גרם של שומן למנה. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 5 דקות. גשו לסופר וקנו דבש, גבינת מונטריי, מלח ופלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר החום הכהה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר חום חמאה כקינוח. נסו סטייק פלנק עם רוטב ברביקיו בלסמי, סטייק צלע עם רוטב עגבניות-בלסמי, ו סטייק בלסמי סויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שים את חומץ בלסמי בסיר קטן על חום בינוני. מביאים לרתיחה ומבשלים עד מופחת 1 כוס. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
חום 2 כפות של שמן על חום בינוני-גבוה בסיר בינוני כבד תחתית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד רך, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
5
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
6
מוסיפים את הקטשופ והמים ומביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
מיםמים
7
מוסיפים את חומץ מופחת ואת שאר החומרים ומבשלים עד מעובה, ערבוב מדי פעם, במשך 10 דקות. מחית עם בלנדר טבילה עד חלקה מתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
8
יוצקים לתוך קערה ולאפשר להתקרר בטמפרטורת החדר. רוטב ישמור במשך 1 שבוע במקרר מאוחסן במיכל אטום היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
לחמם את הגריל גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
10
מברשת סטייק האגף עם 2 כפות הנותרים של שמן העונה בנדיבות עם מלח ופלפל. גריל עד חום זהוב בצד 1, על 4 דקות, להתהפך וגריל עד הצד השני הוא חום זהוב, על 4 דקות. לעבור לחלק קריר יותר של הגריל הרחק חום ישיר. לרסס עם הרוטב ולהפוך עוד כמה פעמים עד מבושל עד doneness בינוני נדיר, על 15 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק צלעסטייק צלע
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
11
הסר מהגריל ללוח חיתוך ואוהל רופף עם נייר כסף.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
12
תן לנוח 10 דקות לפני חיתוך נגד התבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
13
מניחים את הלחם על הגריל, מברישים את שני הצדדים בשמן זית ומתבלים במלח ופלפל. גריל את הלחם ולאחר מכן להסיר מן הגריל. למעלה עם ערימות של גבינת מונטריי מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
סרגל אונדססרגל אונדס
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
14
שים את פרוסות הלחם על חתיכת נייר אלומיניום ולחזור לגריל כדי להמיס את הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
גרילגריל
15
העברה למגש הגשה.
16
מסדרים את פרוסות סטייק האגף על הלחם ומקשטים עם בצל ירוק פרוס לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
בצל ירוקבצל ירוק
לחםלחם

מרכיבים

2(חוֹרֶף)רוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלח7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)4(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1צ'יפוטלה משומר צ' ילה באדובו, קצוץצ'יפוטלה משומר צ' ילה באדובו, קצוץ2(חוֹרֶף)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כף גדושה חרדל דיז'וןכף גדושה חרדל דיז'ון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צלעסטייק צלע1באגט צרפתי, פרוסבאגט צרפתי, פרוס3ציפורןשום, קצוץ גסשום, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי מגוררתגבינת מונטריי מגוררת4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית1( חצילים)בצל ספרדי, קצוץ גסבצל ספרדי, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1צביטהקמצוץ מלח ופלפל שחור טחון טרי, ועוד לתיבולקמצוץ מלח ופלפל שחור טחון טרי, ועוד לתיבול4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק פרוס, לקישוטבצל ירוק פרוס, לקישוט796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות Maddalena מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.