קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

סטייק צלע עם גבינת עיזים, צלפים וחמאת עגבניות מיובשת

סטייק צלע עם גבינת עיזים, צלפים וחמאת עגבניות מיובשת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייקים מחבת צרוב צלעות עם גבינת עיזים, צלפים וחמאת עגבניות מיובשת בשמש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 26 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 339 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה מושלם עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם סטייקים, צלפים, גבינת עיזים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ו דיאט. נסו סטייק טונה צרוב במחבת עם רוטב תרד עגבניות, סטייק טונה צרוב בחמאת צלפים, ו פסטה ארטישוק ושמש עגבניות מיובשות (מתכונים דומים).

הוראות

1
באמצעות מיקסר חשמלי, מקציפים גבינה וחמאה בקערה בינונית עד רכות. מערבבים עגבניות וצלפים. מתבלים במלח ופלפל. חמאת כפית על גיליון פלסטיק לעטוף, יצירת יומן 3 אינץ ' ארוך. לעטוף ולקרר עד המשרד. (ניתן לעשות 3 ימים קדימה. שמור בקירור.)
מרכיבים שתצטרך
2
לטפוח סטייקים יבשים.
מרכיבים שתצטרך
3
חום כבד מחבת nonstick גדולה מעל חום גבוה.
4
מפזרים סטייקים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים סטייקים למחבת חמה; מבשלים כ -5 דקות לכל צד עבור מדיום-רייר.
מרכיבים שתצטרך
6
העברה ללוח חיתוך. אוהל עם נייר כסף ולתת לעמוד 5 דקות.
7
חותכים סטייקים על פני תבואה לפרוסות § - אינץ עבה.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים מלח ופלפל. לחלק בין הצלחות. באמצעות סכין חדה חם, לחתוך חמאת יומן לתוך 4 סיבובים.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים 1 חמאה עגולה על גבי כל מנה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פרנסיס פורד קופולה יהלום אוסף מרלו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
באופן מסורתי השתמשו במרלו כדי למזג רכות ועושר עם תערובות קברנה, אך כיום הוא הפך לאחד מהיינות האדומים הפופולריים ביותר מקליפורניה. סדרת היהלומים של פרנסיס קופולה משנת 1999, Blue Label Merlot היא נדיבה ועשירה. זה נעשה עם כמויות קטנות של סירה ו קברנה סוביניון להוסיף אישיות והרמת ארומטיקה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי חדשות בנות שלוש שנים במשך שמונה חודשים. ניחוחות של פירות יער ופאי אוכמניות מן הפרי בולטים באף המשתלבים עם איכות מסוגננת קלוי מן האלון. על החיך, פטל הניתן לזיהוי וטעמי פירות צפופים, ריבה לשלב עם המבנה אלגנטי יינות לתמוך בגימור מסוגנן וארוך. המרלו מסדרת היהלומים מ-1999 מזמין ביותר בעושר רב ובמשיכה; הוא ראוי לשתייה כעת או שניתן להשכיב אותו למשך שנתיים עד חמש שנים.