קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 21 דק.
מנות3
ציון בריאות27
מגזין

סטייק שום קבב סקווש

סטייק שום קבב סקווש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק שום Kabobs סקווש. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 3 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 32 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 410 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-21 דקות. מתכון זה מ Savy אוכל יש 7 אוהדים. אם יש לכם שמן זית כתית מעולה, סטייק קבב, סקווש קיץ, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. מתכונים דומים: קבב סטייקים קלאסי, קבב סטייק וירקות, ו קבב סטייק מתוק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק