קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סטייקים טונה בגריל

סטייקים טונה בגריל
סטייקים טונה בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. איש המערות הזה, ללא גלוטן, ללא חלב ומתכון ראשוני משרת 6 . מנה אחת מכילה 292 קלוריות, 40 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם פלפל, מרק עוף, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מתכון למחזורי תפוחים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון נהדר של 94%. נסו סטייקים טונה בגריל, סטייקים טונה בגריל לשניים, ו סטייקים טונה צלויים בגריל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים 1/2 כוס מרינדה לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים סטייקי טונה. חותם תיק ולהפוך מעיל. מכניסים למקרר למשך 30 דקות, הופכים פעם או פעמיים. מכסים ומקררים את המרינדה שנותרה לצלייה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
4
טונה גריל, מכוסה, על אש בינונית-חמה או לצלות 4 ב. מהאש במשך 5-6 דקות מכל צד לבינוני-נדיר או עד מעט ורוד במרכז, צולה לעתים קרובות במרינדה שמורה. לפני ההגשה מברישים טונה במרינדה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין פינו נואר, מרלו ורוז. למרות שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז המוגן גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. יקב האן מונטריי פינו נואר עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן 2008 פינו נואר תוסס אך אלגנטי עם גוון שמזכיר עלי כותרת של ורדים ואף של ניחוחות תות, תבלינים ופרחים. טעמי שזיפים נעימים ודובדבנים כהים זורמים על פני החיך, מתערבבים בנגיעות של פלפל שחור ואלון. הפרי הבשל מאוזן בחומציות חריפה ואקלים קריר וטאנינים חלקים ומשיי.ניתן להגיש את הפינו נואר הידידותי לאוכל עם מגוון רחב של מנות. תיהנו ממנו עם עוף בציפוי גבינת עיזים ועגבניות מיובשות, סלמון בגריל עם אורזו עשב או פיצה פטריות פשוטה.