קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות88
מגזין

סטייקים מתובלים עם סלמון בגריל עשבי תיבול

סטייקים מתובלים עם סלמון בגריל עשבי תיבול
סטייקים סלמון צלויים תבלינים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 278 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם פלחי ליים, פלפל, סטייקים סלמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פלחי סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי ליים קפוא כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סטייק סלמון בגריל עם לימון ועשב., סטייק על האש., ו סטייק על האש עם לימון ועשב. (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
שלב את המרכיבים הראשונים 8 בבלנדר או מעבד מזון, ולעבד עד חלקה. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
מפזרים אומצות סלמון עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
סטייק סלמוןסטייק סלמון
4
מניחים את הדג על מתלה גריל מצופה ספריי בישול, גריל במשך 5 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג. רוטב כפית על דגים, ומקשטים עם בזיליקום קצוץ ופלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
סיד טריזסיד טריז
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.