קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

סטרוגנוף בקר עשיר וקטיפתי

סטרוגנוף בקר עשיר וקטיפתי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מזרח אירופיים, אז תנו הזדמנות ל עשיר שמנת בשר Stroganoff. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 46 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 575 קלוריות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-503 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם פלפל טחון, מניית בקר, יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. נסו סטרוגנוף בקר בקרם בסיר אחד, בשר בקר שמנת Stroganoff, ו שמנת סלרי בקר סטרוגנוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הבשר לתוך קערה גדולה. מערבבים ביין אדום, מלח ופלפל שחור. להשרות במשך 10 דקות, ולאחר מכן להסיר את הבשר ולטפוח יבש עם מגבת נייר. שמור את המרינדה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
מרינדהמרינדה
יין אדוםיין אדום
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
קערהקערה
2
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה מעל חום בינוני. מערבבים את הבשר; לבשל ומערבבים עד השחמה, ולאחר מכן להעביר צלחת, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים כל גריז שנותר מהמחבת. ממיסים 2 כפות חמאה על אש בינונית. מערבבים את הבצל, שום, וקורט של מלח. מבשלים ומערבבים עד הבצל רך שקוף.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
להעביר את תערובת הבצל לצלחת עם בשר מוכן; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
בקרבקר
5
להמיס עוד 2 כפות חמאה באותו מחבת על חום בינוני, ומערבבים את הפטריות. מבשלים ומערבבים עד הפטריות רכות, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מניחים את הפטריות המבושלות בקערה ומניחים בצד. ממיסים 1/4 כוס חמאה במחבת.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
7
לטאטא את הקמח, לבשל ומערבבים עד הקמח כבר לא טעם גלם, על 4 דקות. לאט לאט להקציף במלאי הבשר. מביאים לרתיחה, ערבוב כל הזמן, ואז להפחית את החום בינוני נמוך.
מרכיבים שתצטרך
מלאי בשרמלאי בשר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
8
יוצקים את המרינדה שמורות יין אדום, רוטב ווסטרשייר, חרדל מוכן, פתיתי פלפל אדום, ולאחר מכן להוסיף את תערובת בקר ובצל. מכסים ומבשלים עד הבשר רך, על 1 שעה. מתבלים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חרדלחרדל
מרינדהמרינדה
יין אדוםיין אדום
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
9
מערבבים את הפטריות, שמנת חמוצה, גבינת שמנת על 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פטריותפטריות

מרכיבים

2קילוגרםבשר צ'אק צלי, לחתוך לרצועות עבות 1/2 אינץבשר צ'אק צלי, לחתוך לרצועות עבות 1/2 אינץ3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פרוסותפטריות פרוסות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1גדולבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר11 קילו קישואים,חרדל צהוב מוכןחרדל צהוב מוכן