קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

סלט אבטיח עם שרימפס בגריל

סלט אבטיח עם שרימפס בגריל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט אבטיח עם שרימפס בגריל. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 496 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סלט ירקות, טרגון, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: סלט קארי-שרימפס עם אבטיח בגריל, שרימפס בגריל חם וחמוץ עם סלט גרגר אבטיח, ו אבטיח ושרימפס בגריל.

הוראות

1
בבלנדר, מחית את המלפפונים עם סוכר, חומץ אורז ומלח. מסננים את מחית דרך מסננת בסדר להגדיר מעל קערה בינונית. מקררים את מי המלפפון עד שמצוננים.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה גדולה, לזרוק את האבטיח האדום והצהוב עם עגבניות, מלפפון, שאלוט, שמן זית כתית, מיץ לימון טרגון. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות ועד 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
3
זמן קצר לפני ההגשה, להדליק גריל או לחמם מחבת גריל. בקערה גדולה, לזרוק את השרימפס עם שמן זית טהור ומתבלים עם מלח ופלפל. גריל את השרימפס על אש גבוהה עד השחמה ורק מבושל, על 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
4
כפית סלט אבטיח לתוך 4 קערות רדודות. סדר את השרימפס בגריל למעלה. מצקת את מי המלפפון לתוך כל קערה, העליון עם ירקות סלט התינוק לשרת.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט ירקותסלט ירקות1גדולמלפפון קלוף, זרע לחתוך לקוביות 1/2 אינץמלפפון קלוף, זרע לחתוך לקוביות 1/2 אינץ567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מלפפונים גדולים (על קלופים, זרע קצוץ גסמלפפונים גדולים (על קלופים, זרע קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טהורשמן זית טהור2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט טחוןשאלוט טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, פגז ו deveinedשרימפס, פגז ו deveined2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)טרגון קצוץטרגון קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות אדומות, זרע לחתוך לקוביות 1/2 אינץעגבניות אדומות, זרע לחתוך לקוביות 1/2 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבטיח אדום חתוך (1/2 אינץ') ללא גרעיניםאבטיח אדום חתוך (1/2 אינץ') ללא גרעינים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבטיח צהוב חתוך (1/2 אינץ') ללא גרעיניםאבטיח צהוב חתוך (1/2 אינץ') ללא גרעינים