קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות58
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אסיאתי מדהים לזרוק

סלט אסיאתי מדהים לזרוק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל מדהים סלט אסיה לזרוק. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 112 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך לייט רוטב שומשום אסייתי, אטריות צ'או מיין, מקלות גזר matchlike, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: סלט ראמן אסיאתי מדהים עד כדי גיחוך, אטריות אסיאתיות, ו אטריות אסיאתיות.

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים אטריות ורוטב רק לפני ההגשה; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Quintan Essentia Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.