קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מגזין

סלט ביצים אסייתי פחמימות נמוכה

סלט ביצים אסייתי פחמימות נמוכה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פחמימות נמוכה סלט ביצים אסייתי. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 351 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו ערמון מים, מיונז, ביצים קשות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. מתכונים דומים: סלט ביצים קל פחמימות ויום אחד בחזרה על Keto, ביצים מהיר Snickerdoodle קרפים (פחמימות נמוכות), ו סלט מלפפון שמיר שמנת - פחמימות נמוכות.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ראטס מקורי Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות