קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות52
מגזין

סלט הטונה המפורסם של סיימון

סלט הטונה המפורסם של סיימון
מתכון זה מ טעם הבית דורש אבקת בצל, סלרי, עשב שמיר ואבקת שום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 88%. ציון זה מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מילוי כריך סלט וולדורף טונה המפורסם של דארה, סלט עגבניות מקורמל עם גבינת סן סים, ו קציצות הטונה המפורסמות של ג'סיקה.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים. עבור כל כריך, שכב פרוסת טוסט עם עלה חסה ו 1/2 כוס סלט טונה. למעלה עם פרוסת טוסט שנייה.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

יין פינו נואר, מרלו ורוז הם בחירה מצוינת לטונה. למרות שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז המוגן גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מחנות ג ' וב אי פינו נואר ברוט רוז מְזוּגָד. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
פינו נואר ברוט רוז
פינו נואר ברוט רוז
קאווה זה מפתה עם צבע אדום דובדבן בהיר שלה תסיסה יפה. הוא משקף את אופי הזן, עם תווי הדובדבן והתות שלו עטופים בדבש, לחם קלוי ופרחוניות קלושה. הוא עז, רענן ושופע בפה, עם גימור עשיר וארומטי. משתלב היטב עם פסטה, בשרים מבושלים, אוכל יפני ומאפים.