קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות6
מגזין

סלט הפסטה הטוב ביותר אי פעם

סלט הפסטה הטוב ביותר אי פעם
סלט הפסטה הטוב ביותר אי פעם יכול להיות רק לקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 39 גרם שומן, ובסך הכל 532 קלוריות. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלפפונים, עגבניות רומא, פסטה פנה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. 24 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מתכונים דומים: סלט פסטה מעטפת ים או סלט פסטה עם גלגלים, וואו את האורחים שלכם ב -4 ביולי עם סלט פסטה קישואים ללא פסטה, ו על סלט פסטה בקיץ ועל למה אתה לא צריך לשטוף פסטה עם מים קרים.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים פסטה פנה ומבשלים 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
פנה!פנה!
3
שלב פסטה, מלפפונים, עגבניות, מיונז, שמנת חמוצה, עשב שמיר ופלפל לימון.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לימוןפלפל לימון
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
מלפפוןמלפפון
שמירשמיר
עגבנייהעגבנייה
פסטהפסטה
4
מגישים כמו שהוא או מצננים במשך 45 דקות.

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 600 דולר.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו קורנים וחושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.