קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

סלט חסה פסחא

סלט חסה פסחא
סלט חסה של חג הפסחא עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. מנה אחת מכילה 266 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה יהיה להיט שלך חג הפסחא אירוע. אם יש לכם חומץ, סוכר, ביצים קשות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 28%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: אורז מטוגן חסה עם חזיר פסחא וביצים, קיש פסחא לארוחת בוקר של חג הפסחא | המטבח של סימון המטבח של סימון, ו סלט פסחא.

הוראות

1
בבלנדר, שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה. מחלקים חסה בין שש צלחות סלט; מזלפים רוטב. למעלה כל אחד עם ביצה פרוס. מקררים שאריות רוטב.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. כרמי עמק וילמט שיבוט דיז ' ון שרדונה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
האף נפתח בניחוחות של לימון, אגס, אגוזי לוז ודבש. הזר עובר ללגימה שמנת בינונית ומציעה טעמים של תפוז, שמנת מתוקה, וניל, קרמל וציפורן. איזון חומציות משאיר את היין מרענן, עם גימור מתמשך ואידיאלי לזיווג מזון.התאימו למנות פירות ים עשירות כמו שרימפס בגריל או סקמפי פירות ים, פשטידת סיר עוף או מרקים שמנת, מנות אורז או תפוחי אדמה, סלטים טריים עם ויניגרטות וגבינות קשות כמו צ ' דר לבן מיושן.