קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות35
מגזין

סלט טונה בוטל

סלט טונה בוטל
סלט טונה לבטל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? זה איש מערות, ללא גלוטן, חלב חינם, יש בו בסה"כ : 205 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. מתאים ל-2 ומחירו 1 מנות.4 דולר למנה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-9 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם שאלוט, פלפל כתום, מלח ים לבה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון 94%, המנה הזו מדהימה. נסו סלט טונה בוטל, תבשיל פלפל ממולא מבוטל, ו סלט טונה בריא, טעים, אמיתי של יום ראשון-לסלט טונה, נמס (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מוציאים בזהירות את הטונה מהפחית ומשאירים את חלקי החלציים שלמים. שמרו את שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
טונהטונה
3
מכניסים את הטונה למקרר בזמן שמכינים את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
4
מחלקים את החסה בין 2 צלחות ומניחים בזהירות את הטונה על העלים. למעלה עם שאלוט, פלפל, צלפים, ביצה קשה וירקות מיקרו.
מרכיבים שתצטרך
ביצה קשהביצה קשה
פלפלפלפל
חסהחסה
שאלותשאלות
צלפיםצלפים
ירוקירוק
טונהטונה
5
מפזרים מלח ים לבה שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח יםמלח ים
6
מזלפים את הסלט עם שמן הזית השמור וסחיטת לימון.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
לימוןלימון

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

יין מרלו, פינו נואר ורוז ' י הם בחירה מצוינת לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרלו של הבמאי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
מרלו של הבמאי
מרלו של הבמאי
מרלו של הבמאי שלנו לשנת 2014 מציע שפע וחך עגול ומלא. ניחוחו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסי עם הכניסה, היין מתרחב ונעשה קטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינים של שעועית אספרסו וניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בסיומו. זוגות יפה עם דד, צלעות חזיר בגריל לינגוויני עם פסטו.