קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

סלט טונה ללא מיונז

סלט טונה ללא מיונז
סלט טונה ללא מיונז נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטרי ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 22 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 228 קלוריות. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. 3 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם זיתים, מיץ לימון, שמן זית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. עם כפית ציון 68%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: סלט טונה עם פלפלים ועשבי תיבול (ללא מיונז), טונה עם סלט שומר, ארטישוק ומיונז קלמטה, ו סלט טונה אבוקדו ויוגורט יווני (ללא מיונז).

הוראות

1
מערבבים טונה, סלרי, גבינת צ ' דר, גבינת פרמזן, זיתים שחורים, זיתים ירוקים, בצל ירוק וכוסברה יחד בקערה גדולה. מקציפים שמן זית, מיץ ליים, מיץ לימון, שום, שמיר, מלח ופלפל יחד בקערה נפרדת; מזלפים מעל תערובת הטונה וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
זיתים שחוריםזיתים שחורים
זיתים ירוקיםזיתים ירוקים
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
סלריסלרי
שוםשום
פלפלפלפל
שמירשמיר
מלחמלח
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

יין פינו נואר, מרלו ורוז הם הבחירות המובילות שלי לטונה. למרות שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז המוגן גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אתה יכול לנסות לואיס ג ' אדו פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
לואי ג ' אדו פינו נואר
לואי ג ' אדו פינו נואר
פינו נואר ג 'אדו הוא יין זני טהור המופק מחובות פינו נואר ויינות שנבחרו מאתרי כרמים ברמת הכפר ברחבי העיר סי סייטה ד' אור ו סי סווטה צ ' אלונז. כמו בכמה מהיינות הקטנים יותר שלהם, מייסון לואי ג ' אדוט נוהג ב "ר רזפליס" כדי לשפר את איכות היין על ידי סיווג כמה יינות בעלי כינוי גבוה יותר שישולבו בתערובת. המגרשים הסופיים נבחרים בקפידה, ובהתאם לבציר, מיושנים במשך מספר חודשים בחביות עץ אלון כדי לעורר את טעמי פירות היער האדומים הנקיים והבשלים ואת הארציות של הענב המתרכך במגע עדין של עץ. משקף את סגנון הג 'דוט, פינו נואר ג' דוט הוא הרמוני ומאוזן, עם פירותיות שמנמנה ומרקם משיי המקוזז על ידי טאנינים עגולים ועדינים ביין בעל גוף בינוני ומבנה אלגנטי. את זר הזנים האופייני והריחני מאוד משלים גימור טעים ומתמשך.