קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות24
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט כרוב ברוקולי ראמן מזרחי

סלט כרוב ברוקולי ראמן מזרחי
סלט כרוב ברוקולי ראמן מזרחי עשויים להיות התוספת שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 547 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 42 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. זה מובא לך על ידי Food.com. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכון זה אופייני למטבח היפני. 81 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו סוכר, תערובת ברוקולי, זרעי חמניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. עם כפית ציון של 92% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: סלט כרוב ברוקולי טעים ראמן, סלט כרוב מזרחי, ו סלט כרוב אסייתי קראנצ'י ראמן קול.

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

ריזלינג, סאקי וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לאטריות ראמן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. אתה יכול לנסות לזייף Cellars מסווגת ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.