קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

סלט לובסטר בית קיץ

סלט לובסטר בית קיץ
סלט לובסטר הבית קיץ עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 276 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, מלח כשר, שמיר וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו סלט קיץ מורכב עם איולי למוני מ ' טבחים בבית התעלה כל יום, סלט לובסטר עם ירקות קיץ, ו לובסטר קיץ בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר יכול להיות משויך עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. The William Fevre Chablis Montmains Premier Cru (half-bottle) with a 4.2 out of 5 star rating seems like a good match. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
William Fevre Chablis Montmains Premier Cru (חצי בקבוק)
William Fevre Chablis Montmains Premier Cru (חצי בקבוק)
הטרואר הייחודי של Premier Cru Montmain של שטח מאוד סלעי מייצר יין עם ניחוחות מינרליים בולטים מאוד, כוח יוצא דופן פוטנציאל הזדקנות מעולה. יין זה מראה מבנה נהדר עם אורך טוב. שניהם נגישים ומאוד טריים, זה מראה ריכוז פנטסטי.