קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות58
מגזין

סלט סלמון ג'ינג'ר

סלט סלמון ג'ינג'ר
סלט סלמון ג'ינג'ר הוא מנה עיקרית המגישה 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 35 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 411 קלוריות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו ירקות סלט תערובת האביב, מלח, פילה סלמון, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ופרימלית דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 87%, וזה מדהים. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט סלמון ג'ינג'ר, סלט סלמון קלוי עם ג'ינג'ר, ו סלט סלמון קלוי עם ויניגרט ג'ינג'ר חם.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את מיץ הליים, הדבש והג ' ינג ' ר; הניחו בצד 1/2 כוס להגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים פילה על תבנית פטם מצופה בתרסיס בישול. כף 1/2 כוס תערובת מיץ ליים מעל סלמון. לצלות 4-6 אינץ'. מהאש במשך 4-5 דקות מכל צד או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג, ומבוסס מדי פעם עם תערובת מיץ הליים שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מיץ לייםמיץ ליים
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
3
מפזרים מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
4
מחלקים ירקות סלט בין ארבע צלחות; למעלה עם סלמון ומנגו.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
סלמוןסלמון
מנגומנגו
5
מזלפים תערובת מיץ ליים שמורה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ברוקס וילמט ואלי פינו נואר. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-25 דולר.
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות חג ההודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשר מעושן. פינו זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!