קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

סלט סלמון פשוט

סלט סלמון פשוט
סלט סלמון פשוט נטול גלוטן,, ללא חלב, שלם 30 ופסקטרי מנה עיקרית. מתכון זה משמש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל 248 קלוריות. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם תפוח, מקף בזיליקום, מיונז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בתפוח אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מסיבת תפוחים! מהכספת-פודינג לחם קרייזין תפוחים כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני טוב של 67%. נסו סלט פסטה סלמון פשוט, כריך סלט סלמון פשוט וטעים של קיטנקל, ו סלט קייל עם ויניגרט קוקוס סלמון, רימון ותפוז {פליאו, ג'י-אף, חלבון גבוה + סופר פשוט } עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים סלמון בקערה גדולה ומתקלפים.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את שאר החומרים; מערבבים בעדינות. מכסים ומקררים עד שמוכן להגשה.

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שמורת טינגה פינו נואר עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שמורת טינגה פינו נואר
שמורת טינגה פינו נואר
צבע גארנט קליל מפתה. על האף, תפוחים אדומים טריים עם רמזים לשקדים מתוקים, יש לו טאנינים חלקים עם חומציות בהירה וגימור פירותי.