קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות67
מגזין

סלט סרטנים ואספרגוס עם רוטב צלפים

סלט סרטנים ואספרגוס עם רוטב צלפים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט סרטנים ואספרגוס עם רוטב צלפים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 232 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם פלפל סדוק, מלפפון לבנוני, עלי נענע, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו אספרגוס בגריל, קישואים, וסלט לחם עם רוטב צלילת זית, אספרגוס קלוי עם רוטב צלפים, ו רוטב לסלט אנשובי וצלפים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.