קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות80
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף אסייתי W / A Crunch

סלט עוף אסייתי W / A Crunch
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סלט עוף אסיאתי W/ קראנץ ' יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 545 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב סלט אסיאתי, כוסברה, עוף וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הרוטב סלט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קערה אחת עוגת שוקולד כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלט קראנץ ' אסייתי, סלט קראנץ ' עוף-תפוח, ו סלט עוף קראנץ דרום מערב.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.