קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

סלט עוף טרי ושמנמן

סלט עוף טרי ושמנמן
ניתן להכין את המתכון סלט עוף טרי ושמנמן בערך 30 דקות. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 21 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 259 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה מ טעם הבית דורש חצאי חזה עוף, עלי חסה, צימוקים ומיונז. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 57%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט עוף שמנמן, סלט עוף שמנמן, ו סלט העוף השמנמן של אנג'ל.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את ששת המרכיבים הראשונים; הוסף עוף. חותם תיק ולהפוך מעיל. מכניסים למקרר למשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
בינתיים, בקערה קטנה, זורקים תפוח עם מיץ תפוזים; מניחים בצד. בקערה גדולה מקציפים את היוגורט, המיונז והפלפל עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה את תערובת המלונים, האפרסק, הסלרי, הצימוקים, אגוזי המלך, הבצל והתפוחים. מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
מלוןמלון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
לשימור,לשימור,
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מסננים עוף במידת הצורך, זורקים עודף מרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל. צולים עוף, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מהאש במשך 4-7 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר קורא 170 אום.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
4
קוביות עוף ומערבבים לתערובת יוגורט.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
5
מגישים מעל עלי חסה.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה

מרכיבים

63אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוח קצוץתפוח קצוץ160אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מלון חתוך לקוביותמלון חתוך לקוביות1צלעצלע סלרי, חתוכה לקוביותצלע סלרי, חתוכה לקוביות586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז נטול שומןמיונז נטול שומן616 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל נטול שומןיוגורט רגיל נטול שומן1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ4עלי חסהעלי חסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2(חוֹרֶף)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1( חצילים)אפרסק, מקולף וחתוך לקוביותאפרסק, מקולף וחתוך לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס36אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות ללא עור חצאים כל)חזה עוף ללא עצמות ללא עור חצאים כל)29אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוזי מלך קצוצים, קלוייםאגוזי מלך קצוצים, קלויים