קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות11
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף תאילנדי מגורר

סלט עוף תאילנדי מגורר
אם יש לך דבש, גזרים ג'וליאן, כוסות עוף צלוי מעדנייה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. נסו סלט עוף תאילנדי מגורר, סלט עוף תאילנדי מגורר, ו תאילנדי מגורר עוף וסלט תות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לזרוק מרכיבים סלט.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה קטנה, לנצח מרכיבים ההלבשה עם מקציף חוט. ממש לפני ההגשה, רסס רוטב על סלט; לזרוק עד מצופה שווה.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מקשטים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הראטס המקורי Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות