קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות14
ציון בריאות4
מגזין

סלט עם שתי גבינות

סלט עם שתי גבינות
ניתן להכין את המתכון שני - סלט גבינה תוך כ-15 דקות. זה הר ד ' אובר יש 95 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 14. 1 אדם התרשם מתכון זה. מתכון זה מ טעם הבית דורש רצועות בייקון, גבינת קוטג', בצל וגבינה שוויצרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני לא כל כך מדהים של 38%. מתכונים דומים: סלט גבינה כחולה, גבינה כחולה ' נ ' סלט פירות, ו בייקון כחול גבינה ארטישוק סלט.

הוראות

1
בצנצנת עם מכסה הדוק, לשלב את שמונה המרכיבים הראשונים. מקררים למשך הלילה. רגע לפני ההגשה זורקים בקערת סלט גדולה תרד, חסה, פטריות וגבינות. לנער רוטב ויוצקים מעל סלט.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מפזרים בייקון.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן, ו גרונר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. אתה יכול לנסות מיגל טורס קורדיירה שרדונה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
מיגל טורס קורדיירה שרדונה
מיגל טורס קורדיירה שרדונה
האף מציג מורכבות ארומטית רבה, חושף תווים פרחוניים, אפרסק וליצ ' י. טרי בחיך, עם חומציות עסיסית, ופס ברנדי שהוא סימן ההיכר של קרקעות הגיר של לימרי.נשגב עם קוויאר. אידיאלי עבור שותף עבור פורל וסלמון מעושן, פירות ים טריים וכל מנות דגים, אם אפוי או ברוטב.