קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות7
ציון בריאות8
מגזין

סלט פסטה אסייתי

סלט פסטה אסייתי
סלט פסטה אסייתי עשוי להיות רק ההר ד ' אופר שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני לקטו אובו זה יש 311 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 7 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו פלפל, שמנת, פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 44%. הציון הזה די טוב. נסו סלט פסטה אסייתי, סלט פסטה אסייתי, ו סלט פסטה אסייתי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מבשלים מקרוני לפי הוראות החבילה; מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
מניחים בקערה גדולה; מוסיפים גזר, אפונה, בצל ופלפל אדום. בקערה קטנה, לטאטא מרכיבים ההלבשה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
יוצקים מעל סלט וזורקים למעיל. מכסים ומכניסים למקרר למשך 1-2 שעות.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הלנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.