קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות15
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פסטה יווני מהיר עם סטייק

סלט פסטה יווני מהיר עם סטייק
סלט פסטה יווני מהיר עם סטייק יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר של המנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה עד 35 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 676 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך גבינת פטה, חמאה, תרד, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: סלט יווני מהיר לשניים, סלט יווני מהיר וקל, ו סלט סטייק איי יוון.

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים פסטה ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה. כאשר מבושל, לנקז, ואז לזרוק עם שמן זית, ולשמור על חם.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
3
בינתיים, להמיס 1 כף חמאה במחבת מעל חום בינוני גבוה. לצרוב את הצלעות משני הצדדים עד ורוד ורוד במרכז, 7 עד 10 דקות בהתאם עובי.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעותסטייק צלעות
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
הסר סטייק ממחבת לחתוך לחתיכות בגודל ביס. ממיסים את כף 1 הנותרים של חמאה במחבת, ומערבבים את השום ואת שאלוט. מבשלים 5 עד 10 שניות עד ריחני, ואז להחזיר את הסטייק למחבת ומבשלים עוד 5 דקות או כדי doneness הרצוי. מערבבים ברוטב הסויה, ומבשלים עוד כמה שניות, ומאפשרים לו להתאדות.
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
הסר את המחבת מהחום ומערבבים בפסטו עגבניות מיובש בשמש, זיתים, תרד, בזיליקום, פטרוזיליה, גבינת פטה וגרעיני חמניות. לזרוק עם הפסטה בקערה גדולה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מיובשות פסטועגבניות מיובשות פסטו
(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

11 קילו קישואים,1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים פרוסיםזיתים שחורים פרוסים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פטה מתפוררתגבינת פטה מתפוררת11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק עין בשר בקרסטייק עין בשר בקר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוציםשאלוט קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טרי קצוץתרד טרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מיובשות פסטועגבניות מיובשות פסטו3(חוֹרֶף)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פנה מחיטה מלאהפסטה פנה מחיטה מלאה

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.