קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

סלט פקאן וצ'ילה אדום

סלט פקאן וצ'ילה אדום
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? צ'ילה אדומה וסלט פקאן יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 159 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לכם חומץ תפוחים תפוחים, כמון טחון, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו סלט פקאן וצ'ילה אדום, דרום מערב רוטב צ'ילה אדום, ו כרוב אדום Spiralized Kohlrabi סלט כרוב עם כוסברה ויניגרט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים 1/2 כוס ירקות עם עמילן תירס בכוס מדידה עד מעורבב. להביא הנותרים 28 אונקיות מלאי לרתיחה בסיר בינוני על חום גבוה. להפחית את החום לרתיחה לאט לאט בתערובת עמילן תירס. מערבבים במהירות עד המניה היא עקביות של שמן זית. (זה צריך להיצמד לחלק האחורי של כף.) מגניב לטמפרטורת החדר, לרפרף ולהשליך כל סרט על גבי.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
עמילן תירסעמילן תירס
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
מניחים זרעי כמון במחבת יבשה מעל חום בינוני גבוה. מערבבים עד ארומה של זרעים הוא שוחרר, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כמוןזרעי כמון
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
תערובת 1/4 כוס בבלנדר עם זרעי כמון ומרכיבי ההלבשה הנותרים עד חלקה. (להכניס למקרר או להקפיא שאריות מלאי.)
מרכיבים שתצטרך
זרעי כמוןזרעי כמון
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מחממים תנור ל 350 ° F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מערבבים פקאן, אבקת צ ' ילי ושמן בקערת ערבוב; לזרוק את המעיל פקאן.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פקאניםפקאנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
6
מניחים אגוזים על סדין עוגיות וצולים עד ניחוח של אבקת צ ' ילי הוא שוחרר, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
עוגיותעוגיות
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מערבבים רוטב ומרכיבי סלט בקערה. מכסה ומקרר עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
עצמי

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ תפוחים (או יין אורז) חומץ תפוחים (או יין אורז)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'ילי כההאבקת צ'ילי כהה2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך1קטןפלפל ירוק, cored, זרע פרוס דקפלפל ירוק, cored, זרע פרוס דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב ירוק, גרוסכרוב ירוק, גרוס1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1פלפל חלפיניו, זרע וחתוך לקוביותפלפל חלפיניו, זרע וחתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות פקאןחתיכות פקאן1קטןפלפל אדום, cored, זרע פרוס דקפלפל אדום, cored, זרע פרוס דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב אדום, גרוסכרוב אדום, גרוס1שאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב צ'ילה תאילנדי מתוק, כגון Mae פלוירוטב צ'ילה תאילנדי מתוק, כגון Mae פלוי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מלאי ירקות דל שומן, מחולקמלאי ירקות דל שומן, מחולק1קטןפלפל צהוב, cored, זרע פרוס דקפלפל צהוב, cored, זרע פרוס דק

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנות יובה Y Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.