קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סלט קייל, קינואה ואבוקדו עם ויניגרט לימון דיז'ון

סלט קייל, קינואה ואבוקדו עם ויניגרט לימון דיז'ון
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו סלט קייל, קינואה ואבוקדו עם ויניגרט דיז'ון לימון. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 1207 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 83 גרם שומן כל אחד. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-3168 היו אומרים שהוא פגע במקום. אם יש לכם פלפל גרוס, שמן זית, מיץ לימון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 100%, שהוא מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט קייל וקינואה עם ויניגרט לימון, סלט קייל, אדממה וקינואה עם ויניגרט לימון, ו סלט קייל, אדממה וקינואה עם ויניגרט לימון.

הוראות

1
הביאו את הקינואה ו -1 1/3 כוס מים לרתיחה בסיר. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהקינואה רכה, והמים נספגו, בערך 15 עד 20 דקות. מניחים בצד להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מניחים קייל בסל קיטור מעל 1 אינץ ' מים רותחים בסיר. מכסים את הסיר במכסה ומאדים קייל עד שהוא חם, כ - 45 שניות; מעבירים לצלחת גדולה. למעלה קייל עם קינואה, אבוקדו, מלפפון, פלפל, בצל אדום וגבינת פטה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
גבינת פטהגבינת פטה
בצל אדוםבצל אדום
מלפפוןמלפפון
אבוקדואבוקדו
קינואהקינואה
מיםמים
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הקציפו שמן זית, מיץ לימון, חרדל דיז ' ון, מלח ים ופלפל שחור יחד בקערה עד שהשמן מתחלב לרוטב; יוצקים על הסלט.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
פלפל שחורפלפל שחור
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
מלח יםמלח ים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. כרם ביולייה קרנרוס שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ביוליו ויניארד קרנרוס שרדונה
ביוליו ויניארד קרנרוס שרדונה
בסדר צהוב - ירוק זהב צבע. הפרי המפואר והקדמי מתבטא מאוד בניחוחות עשירים, דבש אגסים ותמצית וניל, עם גוונים של עשבי תיבול טריים ומרציפן. טעמים מלאים מאוד ושופעים חושפים משולבים, בדרך כלל קרנרוס, תפוח בשל ופירות אפרסקים בשילוב עם אלמנטים וניל-קינמון חריפים של אלון. הסיום הוא קרמי, עגול, וטעים, לא "צ ' רי" ולא שרף, האלון מאוזן היטב את הפרי החזק. זהו יין בעל מרקם מפואר, תמצית גבוהה; נייר כסף נהדר למנות דגים עשירות, עוף מלוח או צלי עגל.