קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות32
מגזין

סלט קיץ תאילנדי

סלט קיץ תאילנדי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אסייתיים,אז נסו את סלט הקיץ התאילנדי. מנה אחת מכילה 19 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות ידידותי מאוד. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. לכו לחנות והרימו פלפל פעמון בגזרת ג'וליאן, קישואים בגזרת ג' וליאן, כרוב נאפה ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. עם כפית ציון 65%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סלט כרוב נאפה קיץ תאילנדי, צלעות מנגל תאילנדיות דביקות במיוחד עם רוטב מנגל בוטנים + סלט ג'ינג'ר תאילנדי מתוק, ו סלט קיץ.

הוראות

1
להכנת סלט, שלבו 11 מרכיבים ראשונים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
להכנת הרוטב, שלבו מיץ ושאר המרכיבים בקערה קטנה; מערבבים במטרפה עד להמסת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
3
טפטוף מעל סלט כרוב; לזרוק היטב למעיל.
4
מגישים מיד.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/8 אינץ') פלפל אדום ג'וליאן לחתוך(1/8 אינץ') פלפל אדום ג'וליאן לחתוך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/8 אינץ') פלפל צהוב בגזרת ג'וליאן(1/8 אינץ') פלפל צהוב בגזרת ג'וליאן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.הדבק צ'ילה עם שום (כגון סמבל oelek)הדבק צ'ילה עם שום (כגון סמבל oelek)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/8 אינץ') ז'וליין-לחתוך זרע קלוף מלפפון(1/8 אינץ') ז'וליין-לחתוך זרע קלוף מלפפון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1פלפל חלפיניו טחוןפלפל חלפיניו טחון3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק נאפה (סינית) כרובפרוס דק נאפה (סינית) כרוב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוניות מגורדותצנוניות מגורדות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/8 אינץ') דלעת צהובה בגזרת ג'וליאן(1/8 אינץ') דלעת צהובה בגזרת ג'וליאן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/8 אינץ') ז'וליין לחתוך קישואים(1/8 אינץ') ז'וליין לחתוך קישואים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור תאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. גבריאלסקלוף שנין בלאן עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
גבריאלסקלוף שנין בלאן
גבריאלסקלוף שנין בלאן