קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות72
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קצוץ בסגנון ניו יורק

סלט קצוץ בסגנון ניו יורק
סלט קצוץ בסגנון ניו יורק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 874 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 55 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכון זה של חלוצה אישה יש 1 אוהדים. אם יש לכם מוצרלה, סלט ירקות, אבוקדו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 86% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: סלט קצוץ בסגנון ניו יורק, סלט קצוץ עם חומוס קלוי (הסלט הקצוץ האהוב עליי), ו עוגת גבינה בסגנון ניו יורק.

הוראות

1
לפרוס ירקות שונים וכל fixins במנות קטנות. קח קערת אל חלד גדולה עם מלקחיים. שכולם יבנו את הסלט שלהם על ידי זריקת מה שהם רוצים לקערה. לזרוק עם רוטב, ואז לשפוך סלט זרק על קרש חיתוך. עם שני סכינים, במהירות לקצוץ את הסלט כך שהוא קצוץ לחתיכות קטנות יותר.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים לצלחת ומפזרים מעט מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

12ריבס, קצוץ טרי או קפואשקדים פרוסיםשקדים פרוסים12ריבס, קצוץ טרי או קפואאספרגוס, Blanched ופרוס לחתיכותאספרגוס, Blanched ופרוס לחתיכות12ריבס, קצוץ טרי או קפואאבוקדו, פרוסאבוקדו, פרוס12ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל קצוץ או חתוך לקוביותפלפל קצוץ או חתוך לקוביות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה סינרחסה סינר12ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינה, מגוררתגבינה, מגוררת12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלפפונים, חצוי אז פרוסמלפפונים, חצוי אז פרוס12ריבס, קצוץ טרי או קפואביצים קשות מבושלות, קלופות ופרוסותביצים קשות מבושלות, קלופות ופרוסות12ריבס, קצוץ טרי או קפואתחבושות לפי בחירתךתחבושות לפי בחירתך28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)M טרי zarella, בשלישיתM טרי zarella, בשלישית12ריבס, קצוץ טרי או קפואשעועית חומוס, מנוקזת ושטופהשעועית חומוס, מנוקזת ושטופה12ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות ענבים, חצויעגבניות ענבים, חצוי12ריבס, קצוץ טרי או קפואירוקירוק12ריבס, קצוץ טרי או קפואשעועית, סחוט ושטוףשעועית, סחוט ושטוף7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט ירקות מעורביםסלט ירקות מעורבים12ריבס, קצוץ טרי או קפואפטריות, פרוסותפטריות, פרוסות12ריבס, קצוץ טרי או קפואזיתים מעורביםזיתים מעורבים8עלי רומיין שלמיםעלי רומיין שלמים12ריבס, קצוץ טרי או קפואגרעיני חמניותגרעיני חמניות12ריבס, קצוץ טרי או קפואFIXINSFIXINS