קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות28
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קצוץ ברביקיו

סלט קצוץ ברביקיו
סלט קצוץ ברביקיו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 937 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 42 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Foodnetwork יש 13 אוהדים. אם יש לכם קטשופ, חזיר משך, מלפפון אירופאיוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב העגבניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: כריכי בשר קצוץ ברוטב ברביקיו חריף, סלט קצוץ עם חומוס קלוי (הסלט הקצוץ האהוב עליי), ו כריך בשר ברביקיו קצוץ עם רוטב סלט כרוב שמנת.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מסדרים את החסה, בצל ירוק, מלפפון, עגבניות ותירס בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מלפפוןמלפפון
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מפזרים את גבינת ג ' ק מעל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
4
יוצקים על רוטב ברביקיו ורוטב חווה. למעלה עם חזיר משך לזרוק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
רוטב ראנץרוטב ראנץ
חזיר משךחזיר משך
5
בסיר גדול, לשלב את כל החומרים ומערבבים היטב. מביאים תערובת לרתיחה, להפחית את החום לרתיחה. מבושל חשוף, ערבוב לעתים קרובות כל 15 דקות, במשך 1 שעה ו 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1-2 כפות שמן זית כתית מעולהגרעינים תירס, סחוטגרעינים תירס, סחוט1מלפפון אירופאי, פרוסמלפפון אירופאי, פרוס4בצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1(חוֹרֶף)חרדל טחוןחרדל טחון1(חוֹרֶף)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1עץחסה קרחון, פרוס לרצועות 1/2 אינץחסה קרחון, פרוס לרצועות 1/2 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון5(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה1(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר משךחזיר משך4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב ראנץ', לפי הטעםרוטב ראנץ', לפי הטעם1עץחסה רומיין, פרוס לרצועות 1/2 אינץחסה רומיין, פרוס לרצועות 1/2 אינץ5(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות בשלות, לרבעיםעגבניות בשלות, לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר