קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט של שן הארי ירקות עם ויניגרט שקדים ריקוטה מיובש

סלט של שן הארי ירקות עם ויניגרט שקדים ריקוטה מיובש
סלט של שן הארי ירקות עם ויניגרט שקדים ריקוטה מיובש עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מנה אחת מכילה 196 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לך לחנות ותביא מלח, פלפל, חומץ יין אדום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: Detoxifying שן הארי וסלט ירקות מרירים עם טרגון-ויניגרט לימון, מיובשים Favan ו מחית תפוחי אדמה עם ירקות שן הארי, ו סלמון מעושן חם עם סלט תפוחים, דובדבנים מיובשים, אגוזי לוז וירקות ויניגרט סיידר תפוחים.

הוראות

1
חותכים כל גבעולים קשים מן הירוקים לקצץ כל נבול, צהוב, או עלים קשים. לשטוף ולייבש אותם על פי הנחיות בעמוד 6
מרכיבים שתצטרך
2
הירוקים ניתן להכין עד כמה שעות מראש ונשמר, מכוסה באופן רופף עם מגבת נקייה, במקרר.
מרכיבים שתצטרך
3
כדי להפוך את הרוטב, לשלב את שמן הזית, 2 כפות של שקדים קלויים, חומץ, ודבש בבלנדר תערובת עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים את הירוקים בקערה גדולה, מתבלים אותם במלח ופלפל, ושופכים את הרוטב עליהם. לזרוק היטב ולחלק את הירוקים לבושים בין שש צלחות, הרכבה אותם במרכז הצלחת.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים את 2 כפות הנותרים של שקדים קלויים העליון עם שבבי של סלטה ריקוטה.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים באופן מיידי.
8
טעם
9
ספר, באמצעות מסד הנתונים תזונה USDA
10
מהמטבח האיטלקי-אמריקאי של לידיה מטיצ 'יו בסטיאניץ' זכות יוצרים (c) 2001 מאת לידיה מטטיצ 'יו בסטיאניץ' בהוצאת קנופף.לידיה בסטיאניץ 'מארחת את התוכנית הפופולרית PBS, " המטבח האיטלקי-אמריקאי של לידיה", ובעלת מסעדות בניו יורק, קנזס סיטי ופיטסבורג. כמו כן, המחברת של השולחן האיטלקי של לידיה והמטבח האיטלקי-אמריקאי, היא גרה בדוגלסטון, ניו יורק. העיתונאות של ג 'יי ג' ייקוב הופיעה במגזינים לאומיים רבים.מהמהדורה בכריכה רכה.