קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות22
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט שרימפס עם כתמי לימון

סלט שרימפס עם כתמי לימון
סלט שרימפס עם כתמי לימון עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 271 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו אבוקדו, פלפל חריף, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. מתכונים דומים: סלט שרימפס עם כתמי לימון, סלט פסטה עם שרימפס לימון, ו סלט שרימפס לימון-בזיליקום.

הוראות

1
להביא 8 כוסות מים לרתיחה בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים פסטה למחבת; מבשלים 5 דקות או עד כמעט מכרז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הוסף שרימפס; לבשל 3 דקות או עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
ניקוז. לשטוף עם מים קרים; לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
5
שלב תערובת פסטה, עגבניות, ושאר החומרים; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
פסטהפסטה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אן אמי פינו גריס. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
אן אמי פינו גריס
אן אמי פינו גריס
ניחוחות של מאייר לימון, מנדרין, פרח לינדן, פריחת תפוז. טעם של פירות אבן, תפוחים פריך, אגס אסייתי, הל. הגימור יבש, ארוך, מינרליות.הציע זיווגים מזון: עוף צלוי, מולים, גבינות, סקווש בגריל.