קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

סלמון ברוטב צדפות

סלמון ברוטב צדפות
צריך ללא גלוטן, ללא חלב ומנה עיקרית פסקטרית? סלמון ברוטב צדפות יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 304 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -6 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו רוטב צדפות, קורנפלור, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג עמילן תירס שוקולד כמו קינוח. נסו סלמון מזוגג במחבת עם רוטב צדפות ובזיליקום, בייקון צלוי - סלמון צלוי עם רוטב צדפות פטריות, ו מרק חם וחמוץ עם סלמון ופטריות צדפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן במחבת בינונית על אש בינונית. מוסיפים שום וסוכר חום ומבשלים עד שהשום משחים קלות. מערבבים בצל ירוק, ומבשלים עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
סוכר חוםסוכר חום
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים פנימה רוטב צדפות ומים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צדפותרוטב צדפות
מיםמים
3
מניחים פילה סלמון למחבת, ומנמיכים את האש לנמוך בינוני. כפית תערובת רוטב מעל פילה. מבשלים 10 עד 15 דקות, עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
רוטברוטב
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוציאים דגים מהמחבת ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים עמילן תירס ומים חמים לתערובת הרוטב שנותרה. מערבבים עד להסמכה לעקביות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
רוטברוטב
מיםמים
6
יוצקים מעל סלמון להגשה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. טרנטדו לה סטוריה שרדונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
טרנטדו לה סטוריה שרדונה
טרנטדו לה סטוריה שרדונה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן ארוך יותר בכוס ניחוחות ניואנסים של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל לבוא לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. את פה מרגיש הוא פריך ומאופק עם ברור מינרליות וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.