קושיקל
מוכן ב23 דק.
מנות3
ציון בריאות58
מגזין

סלמון ותבשיל תרד

סלמון ותבשיל תרד
סלמון & תבשיל תרד עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 251 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, פירורי לחם, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 23 דקות. מתכונים דומים: תבשיל סלמון, סלמון חם-מטבל תרד, ו תבשיל סלמון מהיר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.