קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות72
מגזין

סלמון מזוגג מייפל עם סלסה אננס

סלמון מזוגג מייפל עם סלסה אננס
סלמון מזוגג מייפל עם אננס Salsan נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 35 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 295 קלוריות. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. 171 אדם הכין את המתכון הזה והיה עושה את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לך מלח, סוכר, פלפל חלפיניו כבוש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האננס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות אננס כקינוח. נסו סלמון מזוגג מייפל עם סלסה אננס, סלמון מזוגג מייפל דרום מערב עם סלסה אננס, ו סלמון מזוגג מייפל עם אננס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים פילה סלמון בשקית ניילון resealable.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
ציוד שתשתמש בו
4 כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס4 כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
2
שלב מרכיבים המרינדה בקערה לא תגובתי או כוס מדידה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
נטיפי הודו צלוייםנטיפי הודו צלויים
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
יוצקים מרינדה על פילה ומקררים מ 1 עד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
4
בסל גריל מרוסס בתרסיס בישול, גריל הסלמון, צד עור למטה, על גחלים חמות. הפוך לאחר 2 עד 3 דקות ומבשל עוד 1 עד 3 דקות, או עד doneness הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
מגישים עם סלסה אננס כף בצד.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
6
מניחים את כל החומרים בסיר קטן, לא תגובתי. מבשלים על אש נמוכה במשך כ 5 דקות. מגניב. מקררים עד מוכן לשרת עם הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.