קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

סלמון מכוסה שלג

סלמון מכוסה שלג
אם אתה רוצה להוסיף עוד פסקטריאן מתכונים לרפרטואר שלך, סלמון מכוסה שלג עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת מכילה 666 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 55 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 30% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מ טעם הבית דורש פילה סלמון, קמח, גבינת פרמזן ומיונז. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. עם כפית ציון 70%, המנה הזו מוצקה. בראוניז מושלגים, ביסקוטי זנגוויל מושלגים, ו דלעת חמאה מכוסה שלג דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מפזרים קמח על פילה סלמון.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
2
מניחים בתוך 11 אינץ ' משומן. 7 אינץ'. תבנית אפייה. בקערה קטנה מקציפים חלבונים עד שנוצרות פסגות נוקשות. בקערה אחרת שלבו את המיונז והחרדל; מקפלים פנימה חלבונים. כף מעל סלמון.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
מיונזמיונז
חרדלחרדל
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
4
אופים, ללא כיסוי, ב-350 ניתנים לזיהוי למשך 25-30 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
פינו נואר עשיר זה נפתח בניחוחות פרי אדום המודגשים על ידי דומדמניות וגרידת תפוז. טעמי פטל ודובדבן ממשיכים עד לחיך ומשלימים תווים של שוקולד מריר ואוכמניות. מציג חומציות בהירה ומשקל בעל גוף בינוני, הגימור ארוך ומתמשך.