קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סלמון מתובל משפשף

סלמון מתובל משפשף
סלמון עיסה מתובל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %70 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 77 גר' של חלבון, 69 גרם של שומן, וסך הכל 1048 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-29 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם פלפל, כוסברה, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו קפה מתובל שפשף סטייק עבור Checkoff בשר # SundaySupper, סלמון שפשף בצ'ילי, ו ספייס שפשף סלמון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה אחוזת רושיולי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.