קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

סלמון צ'ילי צרוב במחבת

סלמון צ'ילי צרוב במחבת
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו סלמון צ'ילי צרוב במחבת. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 28 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 408 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וידידותי לפודמפ דיאטה. מתכון זה מ טעם הבית דורש מרק עוף, פילה סלמון, שמן זית ואבקת צ'ילי. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 79%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלמון מזוגג דבש צרוב במחבת עם רוטב ליים חמאה שחום-הסלמון הטוב ביותר שאכלתי אי פעם, סלמון מזוגג דבש צרוב במחבת עם רוטב ליים חמאה שחום-הסלמון הטוב ביותר שאכלתי אי פעם, ו סלמון צרוב במחבת.

הוראות

1
מניחים גזר בסל קיטור; מניחים בסיר קטן מעל 1 אינץ'. של מים. מביאים לרתיחה; מכסים ומאדים למשך 12 דקות או עד שהם רכים פריכים.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בינתיים, בסיר קטן, להביא את האורז, מרק 1/8 כפית פלפל לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מרקמרק
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
שלב אבקת צ ' ילי ומלח; משפשפים מעל סלמון. במחבת טפלון גדולה המצופה בתרסיס בישול, מבשלים סלמון בשמן על אש בינונית-גבוהה במשך 4-6 דקות מכל צד או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סלמוןסלמון
דגיםדגים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר אורז מהאש; תן לעמוד במשך 5 דקות. מוך עם מזלג. בקערה קטנה שלבו את הגזר, הפטרוזיליה, החמאה והפלפל שנותר.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
פלפלפלפל
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מגישים עם סלמון ואורז.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
אורזאורז

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הפינו נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור קולומביה אורגני ערוץ פינו נואר. הכל בסדר שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או שישתה במקום.