קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות73
מגזין

סלמון צלוי וירקות ברוטב ברביקיו

סלמון צלוי וירקות ברוטב ברביקיו
המתכון צלי סלמון וירקות עם רוטב ברביקיו מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. במנה עיקרית זו יש 477 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך שום, פילה סלמון, עגבניות ענבים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. וזה יוצא מן הכלל. נסו ברביקיו סתיו מפואר: ראס אל האנוט וסלמון בגריל זעתר, ירקות Chargriled ברוטב טחינה יוגורט, טבולה, סלמון צלוי וירקות, ו בשר חזיר צלוי ברביקיו עם רוטב מתוק חמוץ פירותי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-400 אף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חותכים כל נורת שומר בחצי אורך, ולאחר מכן לחתוך כל חצי לתוך פלחי 6. במחבת צלייה או צלחת אפייה גדולה, לשלב את השומר, עגבניות, שום, לימון, שמן, 1 1/2 כפיות מלח, 1/4 כפית פלפל, ואת טימין.
מרכיבים שתצטרך
שומרשומר
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
פלפלפלפל
לימוןלימון
טימיןטימין
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מורחים את התערובת לתוך שכבה אחת. צלי עד שהשומר רך, כ -40 דקות. מתבלים את הסלמון עם שאר המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שומרשומר
סלמוןסלמון
מורחיםמורחים
4
מברישים את הפילה ברוטב ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
5
הסר מחבת מהתנור ומניח את הפילה על גבי תערובת הירקות. חזור לתנור וצלה עד הפילה הם באותו צבע לאורך כל פתית בקלות, על 12 דקות, בהתאם עובי.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
6
הסר וזרוק את הלימון לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.