קושיקשה
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

סלמון צלוי עם רומיין בגריל ויניגרט הדרים

סלמון צלוי עם רומיין בגריל ויניגרט הדרים
והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 535 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 31 גרם של שומן למנה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, טעם עשן נוזלי, חרדל דיז'ון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 23 דקות. נסו לבבות רומיין בגריל עם ויניגרט קיסר, לבבות רומיין בגריל עם ויניגרט קיסר, ו חסה חסה עם גבינת פרמזן בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
הכן גריל או מחממים מחבת גריל.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
3
על הכיריים למעלה או על הגריל החיצוני שלך, מניחים סיר רוטב קטן על חום מתון ומבשלים בצל בשמן במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
כירייםכיריים
גרילגריל
4
מוסיפים חומץ ומפחיתים בחצי.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
5
מוסיפים סירופ, רסק עגבניות, ווסטרשייר, קארי, טעם עשן ופלפל. להביא לבועה ומבשלים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רסק עגבניותרסק עגבניות
פלפלפלפל
אבקת קאריאבקת קארי
סירופסירופ
6
תרסיס סלמון עם ספריי בישול ומתבלים במלח. גריל במשך 3 דקות, להסתובב ולשרוף בנדיבות עם זיגוג. תסתובב שוב, זיגוג לצד השני. אם אכפת לך סלמון ורוד במרכז, להסיר לאחר 6 דקות. עבור סלמון אטום, גריל 5 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סלמוןסלמון
זיגוגזיגוג
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
להקציף הדרים עם שום, חרדל, טרגון ומלח. זרם בשמן כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
חרדלחרדל
שוםשום
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
8
ריסוס לבבות רומיין עם תרסיס בישול ומניח על גריל 2 דקות, חרוך את העלים החיצוניים.
מרכיבים שתצטרך
לבבות רומייןלבבות רומיין
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
הסר וחתך כל לב בחצי אורך, באמצעות מלקחיים כדי לעזור להחזיק את החסה החרוכה.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
10
חותכים את הליבה ב stem.
11
חותכים כל חצי לב לשניים שוב לאורכו.
12
מניחים 2 רבעים של רומיין חרוך על כל צלחת ארוחת ערב.
מרכיבים שתצטרך
רומייןרומיין
13
טפטוף עם רוטב, עובד בחזרה ורביעית, חסון החסה עם רוטב. שים סלמון על הסלט.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
סלמוןסלמון
14
מקשטים עם בצל ירוק קצוץ ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גסמלח גס11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2(חוֹרֶף)עלי טרגון טריים קצוציםעלי טרגון טריים קצוצים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1קטןלימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ0(יכול להיות או להרחיק)טעם עשן נוזליטעם עשן נוזלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל ענבר כההסירופ מייפל ענבר כהה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין זהשמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין זה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1קטןתפוז בטבור, מקונן ומיץתפוז בטבור, מקונן ומיץ11 קילו קישואים,פלפל שחור גספלפל שחור גס1smallsבצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2largesלבבות חסה חסהלבבות חסה חסה4פילה סלמון או סטייקים סלמון, 6 עד 8 אונקיות כלפילה סלמון או סטייקים סלמון, 6 עד 8 אונקיות כל11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה חנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.