קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

סלמון שיויאקי

סלמון שיויאקי
שיויאקי סלמון עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. מתאים ל-4 ומחירו 4 מנות.19 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 37 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 445 קלוריות. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפ ופסקטרי דיאטה. אם יש לכם סלמון גרביים, טריזי לימון, נורי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 2 שעות ו -15 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. נסו סלמון שיויאקי, דג בגריל מלח: שיויאקי סלמון, ו מקרל בגריל מלח (סבא שיויאקי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר סלמון על מדף קירור במחבת מסגרת, מפזרים פילה בכל רחבי עם מלח ים, ו צמרמורת חשף לפחות 2 שעות וכל עוד 5 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מלח יםמלח ים
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
2
מחממים גריל לבינוני-גבוה (כ -450). מקפלים 12 על 20 אינץ'. גיליון של נייר כבד בחצי לרוחב. בעזרת קצה סכין, תקע חורים בגודל אגורה דרך נייר כסף בערך 2 אינץ'. בנפרד. שמן צד אחד של נייר. לשפשף דגים בכל רחבי עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
סכיןסכין
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
הגדר נייר כסף עם הצד המשומן כלפי מעלה על סורג הבישול. הגדר פילה מופרדים מעט, בצד העור למטה,על נייר. גריל, מכוסה, עד שהדגים בקושי מבושלים, 7 עד 12 דקות. בעזרת מרית רחבה, החלק דגים מעור לפלטה ואוהל עם נייר כסף. מבשלים עור על נייר כסף עד שהוא פריך, 2 עד 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
הסר נייר כסף מהגריל, ואז קלף בעדינות את העור, בעזרת אצבעות או מרית רחבה (העור עלול להישבר לחתיכות).
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
מגישים סלמון מיד עם עור פריך, אורז, נורי, לימון ופוריקייק.
מרכיבים שתצטרך
FurikakeFurikake
סלמוןסלמון
לימוןלימון
נוריםנורים
אורזאורז
6
* תבלין שייק-און מלוח-מתוק, שנמכר בחנויות מזון אסייתיות ובבית asianfoodgrocer.com.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב אחוזת פולי. ריטה הילס שרדונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
פולי ן יקב סטה. ריטה הילס שרדונה
פולי ן יקב סטה. ריטה הילס שרדונה
כרם ראנצ ' ו סנטה רוזה נתפס במקור כמיקרו-כרמים בודדים שתוחמו ל -59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, כיתה, שורש ושיבוט. ראנצ ' ו סנטה רוזה מייצר יינות עשירים ומשיי להפליא.