קושירגיל
מוכן ב34 דק.
מנות4
ציון בריאות58
מגזין

סלמון תאילנדי עם מלפפון ורוטב טבילה

סלמון תאילנדי עם מלפפון ורוטב טבילה
סלמון תאילנדי עם מלפפון & רוטב טבילה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 346 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 34 דקות. אם יש לכם כוסברה, מלפפון, שמן שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה האסייתית הזאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית מתכונים דומים: עוגות דגים תאילנדיות עם רוטב טבילה מלפפון, רוטב טבילה תאילנדי, ו רוטב מלפפון חמוץ.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה חנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.