קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

סלסה חריפה עם סולטנות

סלסה חריפה עם סולטנות
סלסה חריפה עם סולטנות יכולה להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 6 . מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 180 קלוריות. גשו לסופר וקנו פלפל כתום, כמון טחון, קינמון טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זה מובא לך על ידי Food.com. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: סלסה חריפה עם סולטנות, שיבולת שועל עם סולטנות ותבלינים, ו תרד עם Pinenuts ו Sultanas.

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוט, שטוף (גורמה עצלן)שעועית שחורה, סחוט, שטוף (גורמה עצלן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעין תירסגרעין תירס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות (momluvs6)חמוציות מיובשות (momluvs6)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, קצוצה (פולקדייבה)כוסברה טרייה, קצוצה (פולקדייבה)3(חוֹרֶף)צ'ילי ירוק, טחון (deantini)צ'ילי ירוק, טחון (deantini)1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחון, לפי הטעםקינמון טחון, לפי הטעם0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחון, לפי הטעםכמון טחון, לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjicama, חתוך לקוביותjicama, חתוך לקוביות2לימונים, מיץ, גרידה, טחון (tarteusucre)לימונים, מיץ, גרידה, טחון (tarteusucre)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו טרי, קצוץ קטן (מרווה)מנגו טרי, קצוץ קטן (מרווה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל כתום, קצוץ קטןפלפל כתום, קצוץ קטן0(יכול להיות או להרחיק)פלפל, לפי הטעםפלפל, לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי, קצוץ קטן (ערמומי ליידי 13)אננס טרי, קצוץ קטן (ערמומי ליידי 13)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום, קצוץ קטןפלפל אדום, קצוץ קטן1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתוש, לפי הטעם (ד פתיתי פלפל אדום כתוש, לפי הטעם (ד "ר ג' ני)0(יכול להיות או להרחיק)מלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אביב, קצוץ קטןבצל אביב, קצוץ קטן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקsultana (sydney mike)sultana (sydney mike)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפסגה חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.