קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

סלסה של גרייפפרוט אוכמניות

סלסה של גרייפפרוט אוכמניות
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל מקסיקני. נסו להכין סלסן אשכוליות אוכמניות בבית. מתכון זה מכין 4 מנות עם 48 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול. 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם אוכמניות, דבש, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 54%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלסה גרייפפרוט, אמנון עם סלסת אשכוליות, ו סקונס אשכוליות אוכמניות.

הוראות

1
קוביות אשכוליות לחתיכות בגודל אוכמניות ומעבירות לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים אוכמניות, בצל, כוסברה, מיץ ליים, פלפל ג ' לפנו ודבש; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.