קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

סלסה תירס וכוסברה

סלסה תירס וכוסברה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל תירס וכוסברה Salsan. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 58 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם תירס בגריל אוזניים, שמן זית, מיץ לייםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: Cilantro Crabcakes עם סלסה תירס דיז'ון, עוגות כוסברה תירס עם סלסה קישואים קלויה, ו סירלוין שום עם רוטב תירס מתובלן.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את סלסה, כוסברה, מיץ ליים, שמן זית, מלח ותירס.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
סלסהסלסה
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים עם צ ' יפס טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.