קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

סנאפר Cajun ושרימפס על גרגירי גבינת צ'דר בייקון עם קולי פלפל אדום

סנאפר Cajun ושרימפס על גרגירי גבינת צ'דר בייקון עם קולי פלפל אדום
סנאפר Cajun ושרימפס על גרגירי גבינת צ'דר בייקון עם קולי פלפל אדום יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 703 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה עובד הכי טוב כמו ארוחת בוקר, והוא נעשה על 1 שעה ו 20 דקות. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, בצל ירוק, צ'דר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו סנאפר Cajun ושרימפס על גרגירי גבינת צ'דר בייקון עם קולי פלפל אדום, סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, ו תבשיל שיבולת שועל עם בייקון וגבינה צ'דר (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להתחיל קולי פלפל אדום, מחממים תנור ל 450 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
על הכיריים, להביא את ציר העוף, בצל, שום ויין לרתיחה בסיר.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
שוםשום
בצלבצל
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
כירייםכיריים
3
מניחים את הפלפלים במחבת צלייה וצולים בתנור, בודקים כל 15 דקות, והופכים אותם עם מלקחיים עד שהעור מקומט לחלוטין ושחור חרוך. כאשר הפלפלים נעשים, להשתמש מלקחיים לשים אותם בשקית resealable אשר (מטעמי בטיחות) יש לך נח על צלחת - (זכור, הם געשי חם!). בזהירות לסגור את התיק, ולאפשר להם להזיע במשך 5 דקות. השתמש בכפפות תנור כדי למנוע כוויות בזמן שאתה מטפל בתיק בשלב הבא של הזזת הפלפלים מהתיק לקערה מלאה בכמה סנטימטרים של מי קרח. לאחר מכן ניתן להשתמש באצבעותיך כדי לעבוד במהירות כדי להחליק ולהשליך את עורות הפלפלים בזמן שהם במים. אתה תישאר עם פלפלים אדומים מבושלים להפליא עם צבע נפלא. קוצצים את הפלפלים ומוסיפים אותם לתערובת הבוערת של ציר העוף, וממשיכים להתבשל עד שיופחתו בחצי, כ-20 דקות. צור תרחיף של קורנפלור בכמות קטנה של מים ולהוסיף רוטב פלפל אדום. תהליך קולי בבלנדר עד עקביות חלקה מושגת. ואז מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל אדוםפלפל אדום
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
כפפת תנורכפפת תנור
בלנדרבלנדר
מלקחייםמלקחיים
קערהקערה
תנורתנור
4
עבור גריסים: להביא את המים עבור גריסים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
מיםמים
5
מוסיפים גרגרי שיבולת שועל וחסילון קצוץ, מפחיתים חום ומבשלים עד שהחבית רכה, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
גריסיםגריסים
6
הסר מן החום ומערבבים בצל ירוק, עגבניות, כוסברה, בייקון וגבינה, ולשמור מכוסה במקום חם.;
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
גבינהגבינה
בייקוןבייקון
7
עבור הדגים: מחממים תנור ל 375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מעיל שני הצדדים של סנאפר אדום עם מלח ופלפל ותבלינים Cajun. ואז על הכיריים, מחממים קצת שמן זרעי ענבים במחבת גדולה ללא מקל, וכאשר הוא מתחיל לנצנץ, מטגנים את השרימפס רק עד שהם הופכים לורודים, ולאחר מכן מסירים שרימפס לצלחת שירות. באותה מחבת, צורבים כל צד של הדג. (כאשר אתה מניח את הפילה לתוך המחבת, להשאיר אותו ללא הפרעה במשך כמה דקות כדי לאפשר לתיבול לבשל לתוך פני השטח של הדגים.) מבשלים עד חום זהוב, ולאחר מכן לסיים בתנור במשך 2 עד 3 דקות נוספות ולהסיר אותו לנוח במשך 5 עד 8 דקות. (אנא הקפד להימנע לבישול יתר של הדגים, כפי שהוא ימשיך לבשל גם לאחר שתסיר אותו מהתנור.)
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים
תיבול Cajunתיבול Cajun
סנאפר אדוםסנאפר אדום
תיבולתיבול
שרימפסשרימפס
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
9
מניחים כמה גריסים באמצע צלחת הגשה, ולאחר מכן למקם פילה דגים על גבי, לטפטף את קולי סביב הדגים. למעלה עם שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שרימפסשרימפס
גריסיםגריסים
10
מקשטים בנדיבות עם הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

4(חוֹרֶף)חמאה (מקל 1/2)חמאה (מקל 1/2)2(חוֹרֶף)תבלין Cajunתבלין Cajun283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן4(חוֹרֶף)בייקון מבושל, קצוץ (כ 4 פרוסות)בייקון מבושל, קצוץ (כ 4 פרוסות)2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים2ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגריסים לא מבושליםגריסים לא מבושלים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קצוץ גלםשרימפס קצוץ גלם3פלפל אדוםפלפל אדום1בצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ1קילוגרםפילה סנאפר אדום, מדורג אבל עם עור עלפילה סנאפר אדום, מדורג אבל עם עור על6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4(חוֹרֶף)בצל ירוק פרוס (5 עד 6 בצל ירוק)בצל ירוק פרוס (5 עד 6 בצל ירוק)6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק פרוס, לקישוטבצל ירוק פרוס, לקישוט113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה6largesשרימפס קלופים ו deveinedשרימפס קלופים ו deveined2(חוֹרֶף)עגבניות חתוכות לקוביות (בערך 1 עגבנייה שזיפים)עגבניות חתוכות לקוביות (בערך 1 עגבנייה שזיפים)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.