קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סנאפר אדום אפוי ברוטב עגבניות ים תיכוני

סנאפר אדום אפוי ברוטב עגבניות ים תיכוני
סנאפר אדום אפוי ברוטב עגבניות ים תיכוני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 336 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פלפל, זעפרן, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. נסו סנאפר אפוי עם רוטב עגבניות-כתום, סנאפר שלם בגריל ים תיכוני עם שומר ורוטב חמאה פרנו, ו סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
במחבת גדולה, מחממים את השמן על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את העגבניות, שאלוט, שום, שומר ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד העגבניות לרכך אבל עדיין יש צורה כלשהי, על 5 דקות. העגבניות לחות עודפת צריך התאדה, אבל אם לא, מסננים ושומרים את העגבניות ולהחזיר את הנוזל העודף למחבת. מבשלים את הנוזל על חום גבוה עד שהוא מופחת לסירופ. להחזיר את העגבניות למחבת, ומתבלים עם זעפרן, מלח ופלפל. מערבבים את הפטרוזיליה הקצוצה. (הרוטב יכול להתבצע לפני הזמן.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
זעפרןזעפרן
שומרשומר
שוםשום
פלפלפלפל
סירופסירופ
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
בואו להתקרר לטמפרטורת החדר, לכסות, ולהכניס למקרר.)
5
מניחים שכבה של הרוטב על מגש גדול, עמוק ovenproof המשרתים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
6
מניחים את הדגים על המגש ומכסים את כל אבל הראש והזנב עם הרוטב שנותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
דגיםדגים
7
אופים 50 עד 60 דקות, עד סכין חודר בקלות לעצם.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
8
לקשט את המגש עם גבעולי פטרוזיליה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
9
מאמר var
10
Type_27_data = {};
11
מאמר
12
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.